Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

Tack Karin, Yavuz och Emre!

Av Fia - 1 oktober 2012 16:22

Jag måste få tacka en gång till för alla fina kläder som vi fick igår. Jag är så läjligt glad eftersom alla kläder var superfina och precis vad vi behövde eftersom Lilleman växt ur större delen av garderoben. 


Igår när jag varit med Emma på match, avslutat på sjukhuset efteråt för att lappa ihop henne och sen skjutsat Linnéa på innebandyträningen kom vi hem till ett fullt hus. Karin, Emre och Yavuz hade kommit över på besök. De hade köpt med sig två kassar med kläder till Erik som tack för overallerna de fått dagen innan och för alla andra kläder som vi skickat över dit när Erik växt ur dem. Det var en av de bästa presenterna eftersom det verkligen var precis vad vi behövde just nu. Erik inviger Ooopströjan idag och både dagis och jag instämmer i att det stämmer så otroligt väl. Erik är ett litet monster som har sönder massa saker både hemma och på dagis. Till den blev det en av koftorna. 

 
 
Ingen bild

Karin

1 oktober 2012 22:14

Det var så lite så! Vi har ju fått så mycket utav er så det kändes inte mer än rätt:)
Vad kul att de redan kom till användning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 4 juli 2017 18:38

Jag slutade skriva eftersom jag helt enkelt inte hade nåt att berätta. Vem vill läsa om när jag jobbar, jobbar och jobbar liksom? Ingen. Ekorrhjulet det gångna året har inte varit klokt. Vakna, jobba, hämta ungar, laga mat, skjutsa ungar och sen sova...

Av Fia - 19 januari 2017 08:52

4 novemeber började jag en jäkligt besvärlig resa. Den där man kämpar mot kroppen och vågen. Resan för att gå ner i vikt. Jag vet att jag har allting mot mig. Jag äter redan bra men ser ut som en medicinboll. Läkare, flertalet, säger att jag är en öv...

Av Fia - 28 november 2016 08:13

Vi har bestämt oss för att flytta, tror vi iaf. Huset vi bor i kräver sjukt mkt jobb. Huset är i halvdant skick. Det finns inte ett enda rum där det inte behöver fixas nånting. Vissa rum saknar värme, andra saknar förvaring som måste platsbyggas meda...

Av Fia - 19 oktober 2016 15:21

Emma har bestämt sig för att byta klubb. Hon har nu provtränat med båda klubbarna men beslutet kom i måndags då hon kände att hon litar på tränarna i ena laget. De är schyssta och tillmötesgående. Tjejerna i laget är också välkomnande och de tränar h...

Av Fia - 11 oktober 2016 13:54

Jag som alltid har sån skrivklåda har senaste månaderna inte haft tid att skriva. Hemma är det fullt ös och på jobbet är det ännu värre. Jag har vid ett par tillfällen "tagit ledigt" från kvällsaktiviteterna och ägnat kvällen åt att bara vara, ladda ...

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards