Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Fia - 28 oktober 2011 17:20

Alltså nu blir jag förbannad. Vi har fått tre husockupanter här hemma och de driver mig till vansinne. De stökar till ngt förbannat, städar aldrig upp efter sig och inte ser jag dem heller för de är osynliga tydligen!?!?!?!   Kanske lika bra för OM jag skulle få syn på dem ansvarar jag inte för mitt agerande! Även om ingen kan se dem så vet tydligen alla barn exakt vilka de är och vad de heter. När jag kommer hem från jobbet, som idag och hela vardagsrummet befinner sig i upplösningstillstånd... Täcken ligger på golvet, äppelskrutt/apelsinskal på täcket, massor med kartonger ligger sönderspintade på golvet i mer eller mindre små bitar, plastglas, bestick, tallrikar ligger överallt och mitt i allting har de hällt ut juice, smulat brödsmulor och kastat matrester på golvet. När jag så får ett utbrott på barnen över hur det ser ut efter en eftermiddag hemma själva, då får jag veta namnet på dessa husockupanter. De heter Någon, Ingen och Inte Jag, dessa sakramentskade fårskallar. Denne Någon, Ingen och Inte Jag kunde väl ha diskat istället, eller dammsugit upp blomjorden, skurat badrummet, slängt sopor så jag hade sluppit när jag kom hem från jobbet kan man tycka istället för bara stöka ner men nä då, den skon passar visst inte  

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards