Alla inlägg den 28 november 2011

Av Fia - 28 november 2011 11:44

Lugnet efter stormen kanske:) Jag satte en kompis på tåget söderut mot Nässjö igår och sen dess har jag inte hört av henne. Undra om hon ens kommit fram än??? Tveksamt eftersom de flesta tåg söderut är inställda sen igår. Hennes förhågor sannades nog för hon skrev på facebook innan: Sj, sj gamle vän, konstigt att du lever än. utan statligt bidrag hade du dött för länge, länge sen 


Idag är jag trött! När jag vaknade av telefonen i morse så var jag helt övertygad om att det var Mårtens telefon som ringde och att han skulle få rycka ut med jourbilen. tyvärr, för min del iaf , var det min telefon som talade om att klockan var 6 och dags att gå upp. Det kändes verkligen som klockan var två på natten. Tröttheten sitter kvar dessvärre så jag och eleverna tävlar om vem som är tröttast. INGENTING kan vara tröttare än en tonåring tror jag    

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards