Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Fia - 9 oktober 2009 17:41

Jag har hållt på sen tio i morse men tycker inte att jag kommit ngn vart!  Jag har på den tiden dammsugit uppe(inte vårt sovrum eller barnens men annars hela övervåningen), tvättat fyra maskiner, plockat undan lite(syns knappt!), skurat badrummet, städat tvättstugan(mer än välbehövligt!) och så har jag rensat ur kläder ur alla barnens garderober samt en överfull garderob med redan urväxta kläder. Det blev tre stora, genomskinliga kassar med dragkedja(ni vet de från IKEA) fulla med kläder i resp. strl. Borde man inte hunnit med mer på en hel dag??? Nåja, en del blev ju gjort iaf även om det inte syns så mkt. Det går inte fort när man tvingas till sengångartempo pga sammandragningar som kommer precis hela tiden fast än så länge gör de inte ont och då är det okej att fortsätta:) Nu väntar jag på att de ska lugna ner sig så jag kan få torka golvet uppe och damma(känns som det gjordes i somras sist!!!!), vattna lite blommor innan jag ska skjutsa iväg barnen till resp övernattningsplats.

Emma ska sova hos faster Maria och Linnéa hos mormor blev tydligen bestämt förra helgen. LInnéa hade hoppats att hon skulle få träffa Lovisa som bor vid mormor men hon var borta hos sin farmor förra helgen:) Imorgon ska sen LInnéa bada med min moster på Fyrishov och Emma ska få prova på innebandy för första gången. Ska bli spännande att se vad hon tycker om det!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards