Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Fia - 7 oktober 2009 13:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Fia - 7 oktober 2009 10:37

Idag har jag varit till barnmorskan igen. Det blir ett evigt springande där nu sista veckorna som är kvar. Nu en månad framöver är det varannan vecka och sista månaden blir det väl varje har jag för mig. Den här bebisen har iaf bestämt sig för att hålla sig på mattan. Allting är så bra det kan bli. Den växer och följer sin kurva, hjärtljuden är det full fart på(140 vilket indikerar en tjej till:)) och blodtrycket är bra för första graviditeten för mig(130/80). Det enda som avviker lite är mitt HB som idag låg på 105. Det låg på 110 för två veckor sen , 120 för en månad sen men jag har känt mig trött så jag ville testa och det hade ju sjunkit lite mer än vad jag skulle vilja. Käkar redan dubbla doser av järntabletter(hemofer) så jag fortsätter på det två veckor till för att se om det har en effekt. Annars måste jag knapra riktiga varianten(niferex) och då blir jag så kass i magen:(

Sååå summa summarum är denna bebis en riktig A-bebis som inte verkar ge mig ngn anledning att få fuska till mig ett extra UL. Det hade varit kul att få se h*n en  gång till innan det är på riktigt. Fast det är aldrig för sent att hoppas.. Den är minst sagt rörlig fortfarande och det är omöjligt att känna hur den ligger så jag lever på hoppet ett tag till:D


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards