Alla inlägg den 21 december 2009

Av Fia - 21 december 2009 08:23

Bebisen har fått ett namn. Skalman heter h*n. Har konstaterat att denna bebis har precis samma livåskådning som den kände seriefiguren och båda anser tydligen att ordet bråttom är att anse som ett synnerligen fult ord  Är på plusdag 12 idag och ingenting är på G. Däremot drömmer jag massor. Det är hur mkt bebisar som helst i mina drömmar och är det inte bebisar så vanvårdar jag mina befintliga barn. Bebisdrömmarna är dock inte av skräckvarianten utan mer bara förberendande men de andra drömmarna... De är inte roliga! Tur att de bara är just drömmar.


Vet ni, det är bara tr dagar till julafton nu! Imorgon börjar jullovet för Emma och tjejerna. Ska bli skönt att slippa gå upp på morgonen, passa massa tider och bara mysa under några veckor! Inte blir det sämre av att jag vet att jag har maken hemma hela jul och nyår. Bebisen kunde vara sämre tajmad har jag konstaterat!


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards