Alla inlägg den 14 december 2009

Av Fia - 14 december 2009 10:25

trots gårdagens mastodontdos av bricanyl. Regelbundna sammandragningar men inga som gör ont dock tyvärr. Den här bebisen kommer nog vänta en vecka till eller så innan den behagar komma. Jag måste vara sällsynt hemtrevlig eller nåt eftersom mina små aldrig vill komma ut  Nåja, inget ont som inte har ngt gott med sig. Vågen visar tre kg mindre på en vecka. DET är inte helt fel! Det syns faktiskt också trots att magen är gigantisk. Ryggen är mkt smalare, brösten mindre för jag har nu mina gamla behåar som jag inte kunnat ha på länge(tur att jag aldrig slängde dem!) och kläder har jag två strl mindre nu än innan jag blev gravid fast de är lite korta över magen dock  Dessutom känns mina nyckelben mkt tydligare nu än förr... I brist på bebis att gotta sig åt så får man vara glad åt det andra roliga. Man är inte bortskämd att gå ner massor i vikt utan att göra ngt annars! 


Farmor/mormor, jag har en lite fråga till er? Det är valfritt för jag kan göra det själv, såååå bortkommen är jag inte, men tiden och lusten däremot är icke existerande. Till vaggan har jag ett täcke i strl 70*100 och förrut har jag sytt två påslakan till som passar. Det ena var blått med en söt nalle, eller hund eller nåt sånt på och det andra är gammelrosa... Det enda jag hittar nu är gammelrosa och OM det mot förmodan blir en kille, skulle du kunna tänka dig att sy om ett annat större påslakan då? Ja, eller annars också för det kan ju vara bra att ha två. Det finns bara att köpa i strl till liten vagga(70*80) eller till spjälsäng men det första är för litet för vaggan och det andra är tokstort.


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards