Alla inlägg den 9 december 2009

Av Fia - 9 december 2009 09:43

Alltså bebisen är beräknad till idag. Jobbade sista dagen igår eftersom bm ansåg att jag nog borde vara hemma och vila. Blodtrycket var inte högre än i förra veckan dock(145/90) men tillräckligt för att jag skulle gå hem och vila. Åkte till jobbet igår ändå och berättade, packade ihop lite grejer och sånt. Idag är första lediga dagen på denna föräldraledighet. Känns rätt skönt att få gå hemma och skrota just nu. Jag har varit rätt trött sista veckorna så det ska bli skönt att kunna unna sig lyxen att få sova middag eller iaf vila. Det är svårt att göra det med barnen hemma. Jag är så hemsk att de får gå till dagis ändå, trots att jag är hemma. Men eftersom jag skulle vila har jag inte så mkt annat val å andra sidan.


Jag fick en för tidig födelsedagspresent igår också! Två år i rad har mamma och pappa (och maken) köpt det jag helst av allt velat ha. Förra året var det en ny dammsugare och i år var det en ny ugn!!! Stackars maken fick bära in den själv igår och det lät tungt!!! Lite strul med installationen men han är ju bäst på sånt och efter ett par timmar kunde den köras igång. Han satte på den och jag njöt och lyssnade... på tystnaden!!! Den är nästan alldeles tyst när varmluftsfläkten är igång och helt tyst annars. Underbart efter att ha haft vår traktor i köket sista åren! Idag ska jag roa mig med att bränna in den och sprida den underbara doften av ny ugn:D Tack mamma, pappa för ugnen!!!!!


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards