Alla inlägg den 15 november 2009

Av Fia - 15 november 2009 12:50

Den visan känner många igen eller kan tom. Jag har idag konstaterat, iofs inte för första gången, att vi är i såna fall tre släkten på jorden. Barnen, kvinnorna och männen. Män är definitivt ett obegripligt släkte tycker jag trots att jag då gillar mitt eget exemplar här hemma så förstår jag honom inte alltid. Låt mig ta ett exempel!


Idag har han varit ut i garaget och kommer in med händerna fulla med olja. Inget konstigt med det men han travar glatt fram till diskbänken där jag diskar undan frukostdisken för att tvätta händerna. Jag hänvisar in i badrummet men han blir sur för det blir ju så smutsigt därinne då(men inte i köket alltså där jag faktiskt rengör?)?????? Dessutom  påpekar han att diskmedlet ju faktiskt stod i köket... Jaha, jag som trodde att burken med avfettningsmedel för händerna var införskaffad av just den anledningen`?????? Där ser man, man lär sig ngt nytt varje dagSkrattande 


Dessutom kan man tycka att om man nu ser att handfatet blir skitigt av att han tvättar sina händer, borde man kanske inte ta trasan och torka av handfatet då?????? Sååå många sekunder tar det inte liksom och oftast räcker det tom att man skäljer av det när man ändå sköljer händerna... Som sagt, män är ett folk, ett folk som ngn nog borde upptäcka och hitta lösningen på!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards