Alla inlägg den 30 november 2009

Av Fia - 30 november 2009 09:08

från Linnéa och Ida vilket förvånade mig men å andra sidan har båda haft en ruggig förkylning redan så de kanske redan haft den???? Det lär vi aldrig få veta men inte ens ont i armen fick dem:D

Idag däremot är Linnéa krasslig. Hon sov först i 12 timmar och sen dess har hon legat på soffan. Hon har ont i magen och är TRÖTT! Låter inte så bra men jag hoppas att det går över. Magonda släppte inte efter en flaska välling så det är inte hunger iaf. Det är annars det man får misstänka när det gäller henne. Jag hoppas att det går över eftersom denna vecka förmodligen är min sista jobbvecka och det vore inte roligt att avsluta med vab:( Nåja, imorgon är en annan dag!

Planen för dagen annars är att flytta ner Linnéas alla kläder till hennes rum. Hela kvällen igår höll jag på att sortera och packa ner alla klläder som legat i garderoben i hennes rum och på bänken i tvättstugan. Det blev ett par kartonger fulla med kläder i alla möjliga storlekar. Jag ska också be henne välja ut de leksaker som hon vill ha i sitt rum, rensa resten som finns kvar och bara låta Ida ha kvar minimalt eftersom hon är hopplös på att stöka till. Jag ska också passa på att rensa ut allting som går att måla med eftersom hon på ngt obegripligt sätt fått tag på ett paket kritor som legat högt upp, nästan under taket, i köket och sen målat på tapeten  Funderar allvarligt på att köpa ett låsbart skåp och ha sånt i som bara jag har nyckeln till. Vad tror ni om det?

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards