Alla inlägg den 8 november 2008

Av Fia - 8 november 2008 18:22

Jag måte nog allvarligt överväga att låta Emma få ha dessa minikalas lite oftare. Fyra sjuåringar som för tredje helgen i rad sitter i soffan, snackar, käkar lite popcorn och bara myser samtidigt som Scobydoo rullar för tredje helgen i rad. Nu är det tydligen ännu roligare än i början för nu är den inte läskig längre;) Dessa ungar är såååå enkla att ha att göra med. De bråkar aldrig(iaf inte Emma och grabbarna som är "gänget") men de drar sig aldrig för att släppa in andra i sin gemenskap så gästspelarna varierar desto oftare:) Urgulliga är de!

Ännu slappare blir min kväll när maken åkt iväg med småttingarna till farfar och lämnat mig här vid datorn. Hade egentligen tänkt att jobba men jobbdatorn är i vår inneboendes rum som tagit sin tillflykt dit istället för ut ngnstans.

Av Fia - 8 november 2008 10:00

Igår åkte Lars ut ur idol och jag som inte hängt med i svängarna kring denna man alls måste nog säga att Idol inte kommer vara lika spännande framöver. Missförstå mig rätt nu, jag tål inte karl'n alls just för att han säger vad han tycker och tänker och är rätt socialt klumpig men jag måste erkänna at than har intregritet! Han kör sitt race oavsett vad alla andra tycker och tvärt emot vad andra säger så tror jag att han kommer klara sig galant utan Idol. Han är ju grym på sin genre och folk har fått upp ögonen för honom som person. Det var nog det som var hans syfte med detta snarare än att vinna tävlingen. Är helt övertygad om att allting han gjort/sagt under sin idoltid har haft ett syfte. Lycka till med karriären säger jag således till Lars.


I övrigt känns idol rätt ospännande. Det finns två personer som står i en egen klass för sig i tävlingen- Alice och ffa Kevin. Hur johan kunnat stanna är för mig en gåta tills jag kommer till jobbet och hör mina elever skrika rätt ut efter att ha fått ett sms från honom;) Tonårstjejer är helt hysteriska kan jag tala om vad gäller Johan om det nu gått att missa med tanke på skriken i studion! En av mina elever brukar stå och hänga utanför deras hotell. Sångförmågan är ju som bekant inte hans starka sida. Jämfört med honom kan ju tom jag sjunga! Frågan är hur det låter sen när han slutat yla och fått tillbaka rösten:)



Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards