Alla inlägg den 13 december 2010

Av Fia - 13 december 2010 16:18

En arbetskollega till mig har fått ett nytt jobb och ville byta tjänstgöringsgrad med mig så jag får hennes heltid och hon min halvtid. Det passar mig som fina fisken som gärna vill renovera köket, isolera om huset, mura om skorstenen, lägga nytt tak, tapetsera om nästan alla rum och bara allmänna upprustningar ni vet  Det vore himla skönt att få ett varmt hus att bo i...

Vi lade fram förslaget till rektorn men trodde väl egentligen inte att vi skulle få vår vilja igenom men idag fick vi som vi ville!!! Det innebär att jag om mindre än en månad börjar jobba heltid och vad ska man göra då????? ändra tider på dagis och skriva i etjänsten(klart!), meddelat dagis(klart!), pratat med dagmamman(klart!), ansökt om dagisplats för Erik(klart!) men jag måste ha glömt ngt???? prata med maken så klart men han är liksom i Italien så det är lite svårt just nu... Jag har säkert glömt ngt så påminn mig gärna!

Nu måste jag stryka nattlinnen till luciatåget, steka lite ahmburgare, byta kläder till Erik som har smetat ut gröt över hela sig, handla en liten fikakorg till fikat efter luciafirandet och allting på mindre än en timme. Hej då!



Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards