Alla inlägg den 3 december 2013

Av Fia - 3 december 2013 09:26

Gick igenom kalendern och konstaterade att det är mycket men bara typ en sak om dagen och det är ju inga problem. Det mesta är roligt också. Sen idag öppnade jag mailboxen och insåg att OJ! Jag har mailboxen full med kallelser till olika extraträningar, matcher och annat skoj för både Emma och Linnéa. Linnéa ska spela Flickcupen för två årskullar och då behöver hon träna ihop sig med båda lagen. Vissa dagar är vi inte bara dubbelbokade utan trippel men det får lösa sig helt enkelt. Jag får kalla in kavalleriet bara och be om hjälp med skjutsningar av tränarna och andra lagkompisar ibland.


Dagens rolighet är dock inställd. Linnéas fritids har öppet hus med teaterframträdande. Tyvärr är Linnéa lite krasslig. Hon hade feber i söndags och sen igår var hon tokhängig. Hon får vara hemma idag med så hoppas vi att hon klarar sig fram till jullovet sen. Däremot ligger jag på helspänn varje natt för magsjukan härjar friskt på dagis. Igår var det flera barn som insjuknade under dagen. Vi klarar oss aldrig så jag hyser inga som helst förhoppningar om att vi ska göra det nu. Väntan är olidlig, eller nåt  Måste införskaffa massa handsprit och ffa ytdesificering snarast för den är slut. Klorin har vi redan. 

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards