Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Buzza, buzza hela dagen lång!

Av Fia - 13 oktober 2010 23:06

Hjjälp vad jag fått mkt erbjudanden om olika buzzningar sista två veckorna. Jag har tackat ja och blivit accepterad till att testa blöjorna som bekant men nu också SantaMaria India     och jag tänkte laga lite god mat och bjuda på så är ni intresserade av att bli bjuden på mat en dag får man gärna skriva en rad eller två i kommentarsfältet! Maten är smakrik men inte jättestark så vet ni om ni vågar  .

Jag kommer också utvärdera Decubals produkter   . För mig var det märket liktydigt med en rätt krämig salva som pappa hade när jag var liten... De har tydligen utvecklat varan lite sen dess låter det som och har inte bara salva så det ska bli intressant! Hoppas det finns en cerat med i paketet! det behövs till Ida som är röd och fnasig runt munnen nu.

Parmesan    är ytterligare en sak som jag ska få prova. För ett tag sen fick jag svara på en enkät om min användning av parmesan. Svarade och glömde bort men nu har jag fått erbjudande om att prova och bjuda på parmesan samt få massa olika recepthäften som inspiration. Det blir nog en ostkväll också!

Vill du vara med på middagen, ostkvällen eller bara få prova ngn produkt så säg till för jag får varuprover att dela med mig av. Har även några blöjor kvar(strl maxi)   !

Däremot har jag tackat nej till ett par saker också. Sälja guld och satsa på aktier är inte direkt min grej...

 
 
Ingen bild

Hagbard gastrón

14 oktober 2010 14:18

Parmesankväll är jag på alla dar i veckan. :-)

 
Fia

Fia

14 oktober 2010 17:12

Consider yourself invited:D Trodde du skulle haka på maten jag...

http://www.tjejtrissen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hulda

15 oktober 2010 08:15

Det låter spännande med en 3 rättersmeny med Santa Maria, parmesan och decubal. Ska googla få se om jag får napp. Sen behöver vi nog blöjor allihop. Skämt åsido så har du och Hagbard gastrón några kartonger som ni ska gå igenom. Nästa lördag ????

Fia

16 oktober 2010 13:38

Vi kommer gärna på middag nästa vecka. Däremot avstår jag nog din sk trerätters ovan:D

 
Ingen bild

Hulda

4 november 2010 13:12

Vart först lite skeptisk eftersom vården använder Decubal, främst för att smörja in fötter och hälar som decubitusprofylax och den lukten glömmer man inte. Men handcremen är helt suverän, angenäm lukt, torkar in snabbt, behåller mjukheten trots disk, tvätt m.m Fortfarande efter ett dygn är händerna mjuka. Lät herrn i huset få prova till sina utav målarfärg uttorkade händer, mjuka och fina så gott det går. Han behöver upprepa sin behandling men den bästa handcremen hittils som han fått prova. Läppbalsamet tyckte jag inte om, för kladdig, använder inte läppstift i vanligt fall heller. men däremot ska jag nog använda den till röda snoriga näsor. intressant att få se det resultatet. Ansiktscremen var utsökt, kladdar inte, angenäm lukt, mjuk och fin i skinnet fortfarande dagen efter när det var dags för nästa smörjning efter morgonens dusch.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 4 juli 2017 18:38

Jag slutade skriva eftersom jag helt enkelt inte hade nåt att berätta. Vem vill läsa om när jag jobbar, jobbar och jobbar liksom? Ingen. Ekorrhjulet det gångna året har inte varit klokt. Vakna, jobba, hämta ungar, laga mat, skjutsa ungar och sen sova...

Av Fia - 19 januari 2017 08:52

4 novemeber började jag en jäkligt besvärlig resa. Den där man kämpar mot kroppen och vågen. Resan för att gå ner i vikt. Jag vet att jag har allting mot mig. Jag äter redan bra men ser ut som en medicinboll. Läkare, flertalet, säger att jag är en öv...

Av Fia - 28 november 2016 08:13

Vi har bestämt oss för att flytta, tror vi iaf. Huset vi bor i kräver sjukt mkt jobb. Huset är i halvdant skick. Det finns inte ett enda rum där det inte behöver fixas nånting. Vissa rum saknar värme, andra saknar förvaring som måste platsbyggas meda...

Av Fia - 19 oktober 2016 15:21

Emma har bestämt sig för att byta klubb. Hon har nu provtränat med båda klubbarna men beslutet kom i måndags då hon kände att hon litar på tränarna i ena laget. De är schyssta och tillmötesgående. Tjejerna i laget är också välkomnande och de tränar h...

Av Fia - 11 oktober 2016 13:54

Jag som alltid har sån skrivklåda har senaste månaderna inte haft tid att skriva. Hemma är det fullt ös och på jobbet är det ännu värre. Jag har vid ett par tillfällen "tagit ledigt" från kvällsaktiviteterna och ägnat kvällen åt att bara vara, ladda ...

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards