Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Fia - 4 oktober 2010 20:12

Idag har Erik ätit en hel flaska välling innan han somnade!!!!! Han var gnällig som tusan och ville inte äta, inte sova men drack vatten i flaskan vilket han inte brukar göra så jag bytte ut vattnet mot välling och han drack. Först bara några klunkar för att sen putta bort det och fortsätta kinka  . Erbjöd bröstet men det ville han inte heller ha. Nappen dög en stund men sen började det igen med kinkandet. Sen efter kanske 20 minuter eller så tog han flaskan och åt upp ALLTING  . Hoppas att det håller i sig för det vore bra nu när amningen minskat rätt mkt att han får i sig ordentligt med vätska en gång om dagen iaf. Dessutom slipper jag gå upp och koka gröt om natten när jag slutar amma eftersom han envisas med att äta på natten och hugga tag lagom till jag somnat...

Nu ska jag gå och sussa trots att klockan bara är barnet. Jag är otroligt trött och imorgon ska jag iväg på fortbildning(föreläsning och bio) medan Mårten får ta barnen, maten och logistik till fotbollsfesten som är imorgon. Me like den dealen  

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards