Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Fia - 5 mars 2014 13:49

Ikväll är det dags för kör och det ska bli himla skönt. Jag känner verkligen hur bra jag mår av att få sjunga. Det är en sån där energikälla som gör att jag orkar resten av veckan och dessutom en riktig humörshöjare   Ikväll ska vi försöka få med svärfar till kören. Han gillar att sjunga men har väl aldrig gjort det förr i organiserad form. Det har väl inte varit tillräckligt macho för en karlakarl som han  Nej, jag tror mer att tiden inte räckt till förutom bilintresset. Idag ska vi prova så får vi se vad han tycker. Om han törs komma vill säga! Det visar sig. Igår var han inhyrd hos oss och fick måla fönster samt hålla Emma sällskap samtidigt. Emma är hemma med ont i huvudet, illamående och halsont. Funderar på om hon smittats av grannarna som var så där halvkrassliga tre dagar innan influensan kom och slog till. De har varit dåliga nu i två veckor. Jag hoppas att hon bara är förkyld! Hemma är hon oavsett.

Nu börjar vårt möte så nu måste jag sticka!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards