Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Fia - 26 oktober 2013 16:19

Jag använder sällan smink. Jo mascara och kanske lite skugga men i övrigt är det sparsamt. Idag skulle jag köpa foundation. Herregud så många det finns!? Hur vet man vad man ska ha???? Det fanns ju typ 50 från samma märke och sen lika många olika märken. När man sen bestämt märke och sort kommer den verkliga utmaningen. Vilken nyans? Samma som ansiktet? Samma som bröstet? Eller handen som många provar på? Bara för att konstatera att smink för fräkniga rödtottar inte är dussinvara och ingenting från något märke är riktigt bra... Måste man ner till Face för att få rätt nyans och på köpet bli ruinerad??? Verkar inte bättre. Tills vidare får jag hålla till godo med en färglös variant. Hade det inte varit för att jag fått massa konstiga finnar hade jag struntat i krämer och puder. Nu mår jag dåligt av att det enda man ser är finnqrna:-( Har inte haft nån på flera månader. Nu fick jag lagom till kvällens fest. 25årsfest. Det måste betyda att hon föddes samma år Mårten och jag träffades första gången och var 3 när vi blev tillsammans. Barnrumpa:-P

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards