Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Fia - 14 oktober 2013 13:28

Här har jag vakat som en hök över min mobil för att inte missa om Emma ringer eller hör av sig eller nåt. Dag och natt faktiskt för jag har somnat till och sen kollat telefonen så fort jag vaknat. Tro mig, jag börjar bli lite sliten nu. Första natten sov jag nästan ingenting, andra drömde jag mardrömmar. Sömnbrist och infektioner i kroppen(jo den som däckade mig biter sig fast och ger inte med sig) har nu blommat ut i fin form. Tur att det är nåt i mig som är i fin form även om det inte är jag  I natt vaknade jag av nåt ljud. Irriterande men jag kunde inte placera det. Så fort jag började komma ner i varv och skulle somna kom det tillbaka. Det lät som ett akvarium typ. Bubblande och lite knastrande. Jag låg och försökte klura ut vad det var men nej. Ljuden kom och gick och bara när jag låg ner. Helt obegripligt tills jag insåg. Det kommer när jag andas. Det är mina lungor som bubblar! Inte undra på att det bara kommer när jag ligger ner. Hur dum känner man sig inte???! hur dum ÄR man inte??? Nu är jag inte bara toktäppt i över luftvägar/bihålor. Nu har astman gett sig in i matchen också. Skitskoj! Jag är ju redan uppe på maxdos på medicinerna... Ja, ja, vi får avvakta och se om det blir bättre eller sämre.Imorgon kväll får jag iaf sova igen för då är hela baranskaran tillbaka under mina vingar  

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards