Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Fia - 12 februari 2009 09:45

i Musikens hus. Det var musikskolan som hade allsångskonsert och att döma av Emma efteråt hade det varit en hit. Hon bubblade på om alla figurer och jag måste erkänna att för någon som inte varit där och sett var det aningens svårt att hänga med. MEN Emma blev visst lite av en kändis på kuppen:) Hon hamnade i tidningen.

Bilden på nätet är inte mycket att skryta med för hon syns knappt men i tidningen var det tydligen mycket bättre. Leta lite så hittar du henne bredvid Ebba:)

Idag fick jag samtall från min rektor också. Han tar verkligen sitt ansvar på fullaste allvar vilket jag är tacksam för. Vi ska ha lönesamtal den 25/2. Undra hur han ska kunna veta vilka lönekriterier jag lever upp till eftersom jag inte ens jobbar för honom och han aldrig sett mig in action ens när jag gjorde det! Fast han har hört sig för hos mina kollegor på Villan så liiiite koll kanske han har ändå... Det visar sig! Ska bli kul att få argumentera lite iaf för det är vi bra på både Anders och jag:D Nu vet jag att jag redan fått en tusenlapp mer i lön det senaste året eftersom jag löneförhandlade både när jag fick jobbet på Villan  och fick en lite ökning när jag fick min fasta anställning men trots det är min lön lite på den låga sidan. Får fila lite på argumenten tror jag:)

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards