Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Besök

Av Fia - 2 januari 2009 18:17

Idag har Emma och LInnéa varit och hälsat på hos min moster. De fick vara där från lunch och så hämtade jag dem vid tre. Gissa vilka som inte ville åka hem:) Emma ville åka tillbaka imorgon men det går ju inte. När jag hade lämnat över barnen och blivit ivägjagad et par timmar funderade jag lite kring vad jag skulle göra. Åka och handla i Hallstavik kändes inte jättespännande så jag slog en pling till en gammal arbetskamrat som nu bor i Almunge. Sagt och gjort, jag åkte dit och fikade istället. Insåg att det var L Ä N G E sen vi träffades för hennes lilla bebis var visst 10 månader. Han var nyfödd sist jag såg honom! Han var en liten söt krabat för det och jag trodde nog att han var sisådär 6månader men jag hade visst lite fel, med några månader eller nästan ett halvår;) Grymt lika sin storasyster var han iaf! Nu väcktes ju mitt bebissug igen... Synd att maken och släkten sagt nej;( eller kankse lika bra för hur skulle vi ha tid med en till- eller råd för den delen! Det var iaf kul att träffa dem igen. Får kanske skärpa till sig lite så man blir bättre på att åka dit. Såå långt är det inte.

Imorgon fyller Rasmus år så då kanske vi får ta en sväng ut till Alunda istället. Undra om de är hemma eller om det måste bli på kvällen. Då bangar vi nog för sen på söndag ska vi iväg till Disney on Ice med de stora tjejerna. Hoppas att de ska sitta lika trollbundna i år som förra året!



 
 
Carola m 7

Carola m 7

2 januari 2009 22:00

Hej!
klart jag kan (försöka) förklara!!
Först måste du som vanligt ladda upp bilderna på sidan, sen när du skriver ditt inlägg och vill ha en bild så trycker du på bilden som ser ut som ett litet träd i menyn ovanför där du skriver inlägget. Då kommer det upp en ruta där du får välja vilken bild du vill ha, klicka på den, jag tror det står att du ska spara eller välja denna bild, men är osäker, men det fattar du när du är där:)
När du gjort det så kommer bilden direkt!
Jättelätt när man väl fattat, det tog låååång tid innan jag begrep..*s*

http://wetterholm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 4 juli 2017 18:38

Jag slutade skriva eftersom jag helt enkelt inte hade nåt att berätta. Vem vill läsa om när jag jobbar, jobbar och jobbar liksom? Ingen. Ekorrhjulet det gångna året har inte varit klokt. Vakna, jobba, hämta ungar, laga mat, skjutsa ungar och sen sova...

Av Fia - 19 januari 2017 08:52

4 novemeber började jag en jäkligt besvärlig resa. Den där man kämpar mot kroppen och vågen. Resan för att gå ner i vikt. Jag vet att jag har allting mot mig. Jag äter redan bra men ser ut som en medicinboll. Läkare, flertalet, säger att jag är en öv...

Av Fia - 28 november 2016 08:13

Vi har bestämt oss för att flytta, tror vi iaf. Huset vi bor i kräver sjukt mkt jobb. Huset är i halvdant skick. Det finns inte ett enda rum där det inte behöver fixas nånting. Vissa rum saknar värme, andra saknar förvaring som måste platsbyggas meda...

Av Fia - 19 oktober 2016 15:21

Emma har bestämt sig för att byta klubb. Hon har nu provtränat med båda klubbarna men beslutet kom i måndags då hon kände att hon litar på tränarna i ena laget. De är schyssta och tillmötesgående. Tjejerna i laget är också välkomnande och de tränar h...

Av Fia - 11 oktober 2016 13:54

Jag som alltid har sån skrivklåda har senaste månaderna inte haft tid att skriva. Hemma är det fullt ös och på jobbet är det ännu värre. Jag har vid ett par tillfällen "tagit ledigt" från kvällsaktiviteterna och ägnat kvällen åt att bara vara, ladda ...

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards