Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Fia - 17 januari 2009 13:13

Hittills i år har hon varit frisk en hel dag! Började ju året och nyårsfirandet med magsjuka och sen hann hon gå en dag på dagis innan det var dags igen. Då fick hon feber och den håller i sig än:( Hon har haft feber i en vecka nästan och har snarare blivit sämre än bättre. Hostan är seg som tusan och börjar låta misstänkt likt lunginflammation. Hon har iaf ont i lungorna när hon hostar så är hon inte bättre imorgon ringer jag och kräver en tid. Tycker åtminstone att de kan lyssna på hennes lungor även om de kommer säga att hon har flunsan... Hoppas jag har fel och hon är piggelin imorgon eller så kommer jag få grymt dåligt samvete när vi kommer till läkaren och han säger att det är lunginflammation och vi inte åkte upp idag... Funkar inte idag, jag har lovat Emma att få gå på bio och Maken och sjukhus???? Nej, tror inte det! Det finns en anledning till att jag är den som sköter alla kontakter med sjukvården...

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards