Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Fia - 15 juli 2013 08:37

Vad gör man en kylig, regnig och tråkig sommardag? Jag gick ner i källaren och städade. Tvättstugan såg ut som Jerusalems förstörelse, hallen var full med resväskor som ungarna kastat omkring, packat och lekt semester med och sen bara lämnat. De tre som sover där nere har kastat ut massa grejer från sina rum, antagligen för att det var fullt i deras:-/ Tro mig det behövdes! Iaf trodde jag det tills jag tittade in i Linnéas rum. Jag möttes av detta

Var börjar man liksom???? Nu är det betydligt mkt finare iaf. Passade på att städa garderoben så det som restar idag är att få in alla kläder som numera är prydligt vikta. Idas rum ska också få sig en genomgång idag. Där inne är det ytligt sett bättre ordning men jag lovar. Inte en pinal ligger på rätt ställe! Igår när jag skulle vika in kläder i byrån var det en salig röra av kläder, dockor, petshops, Polly pockets, barbie, pennor, papper osv. Kläderna fick övernatta i tvättstugan istället;-)

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards