Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Fia - 10 februari 2012 08:58

Det har vi hemma.  Disken hoppar in i diskmaskinen själv, tvätten tvättar sig själv och viker in sig med, dammsugaren är självgående och kläderna/leksakerna som barnen kastar på golvet de hoppar rätt alldeles själva  . Det tror iaf min make... Jag går tydligen ner i tvättstugan kl sex på morgonen för att det är roligt och viker tvätten i  torktumlaren alldeles i onödan. Då måste alla spöken ha varit på semester igår kväll då när jag inte var hemma för disken står kvar PÅ BORDET från igår kväll trots att diskmaskinen var urplockad och den bara behövde matas in, leksakerna ligger kvar på golvet och allting annat som dragits fram med. Gissa vem som fått onda ögat idag   


Jag sitter som på nålar idag också. Jag vill ut till pulkabacken i helgen men sovsäcken har inte kommit. Nån timme funkar med nuvarande arrangemang men ingen heldag. Hoppas den kommer under dagen!


Börjar också längta till sportlovet som är om en vecka. Ingenting inplanerat utom Torsborg. Måndagen ska jag roa mig(nåja...) med tandläkaren men annars är allting ledigt. Inget flöjt, ingen simskola  



Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards