Alla inlägg den 18 september 2009

Av Fia - 18 september 2009 08:37

Denna bebis måste ju ha ett namn och om det blir en kille blir det en liten Emil om jag får bestämma och maken har inte protesterat högljutt iaf... Men tjejnamn är svåra! Det finns massor med fina men maken är lite kräsen eftersom det måste finnas på topplistan för annars blir det mobbat*suck* Såå vad ska flickan heta? Namn jag gillar av olika anledningar är:

Siri

Lilly(Amanda Lilly Matilda Lycka) känns riktigt bra men döper jag och maken ett barn till Lycka??? är vi såna;)

Liv(det är så bejakande men i såna fall som mellannamn)

Anna(jag vet att det är tråkigt men det är vackert för det!)

Maja

Elin tror jag maken skulle välja men det tycker jag är lite tråkigt... Dessutom verkar alla döpa sina barn till just kombinationen Emma-Elin tex en kusin till mig...

Alma

Olivia

Signe(Gud signe dig kommer maken automatiskt säga då:P)

Märta

Miranda

Vad tycker ni? Kom gärna med fler förslag!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards