Alla inlägg den 20 april 2009

Av Fia - 20 april 2009 14:55

ska personalen på dagis på idag tillsammans med granndagiset och jag ska ha möte med föreståndaren innan. Ingen aning om vad vi ska prata om eller om det är så att jag också ska på kurs. Det återstår att se. Det enda jag vet är att jag iaf är brandskyddsansvarig på förskolan:D

Av Fia - 20 april 2009 14:45

Åkte tidigare från jobbet idag för att hinna handla innan jag var tvungen att hämta barnen på dagis och skolan vid ett. Åkte först till Kvantum bara för att konstatera att det var på tok för mkt folk för mig så jag åkte vidare till maxi istället där det var lite mer lagom med folk. Tog min vagn och scanner innan jag drog vidare in i affären.

Jag hade inte kommit långt innan jag insåg att min scanner hade ett eget sinne för sig. Den läste av vad den tyckte och struntade i resten så jag var måttligt road.

Jag tog mina varor och gick till kassan och där var det naturligtvis avstämning. Nåja, hellre mig än Mårten som alltid blir så sur tänkte jag och börjar packa upp allting. Beklagade mig samtidigt för killen i kassan att scannern borde bytas ut eftersom den inte samarbetade... Avstämningsresultatet fick sen mig att få hicka. Jag hade glömt scanna in alla mjölk sade killen men jag VET ju att jag scannade in den och att den plippade men förmodligen var det grannens scanner som blippade och korkade jag kollade aldrig... Jag blev rätt förskräckt och bad om ursäkt så klart och killen såg på mig att jag inte menat det så han sade att det inte var ngn fara... När jag sen kom hem konstaterade jag dessutom att det inte bara var mjölken utan även tandkrämen som missats av satansmaskinen men den nämnde han nog inte av vänlighet tror jag:D Pinsamt var det iaf och hade hjärnan fungerat någorlunda hade man kollat för det gör jag alltid annars men inte idag som sagt... Kanske tur att jag inte orkade handla allting på min lista???? Måste åka tillbaka men när jag kommit lite drygt halvvägs blev jag toksnurrig i skallen och kände att det var bättre att dra hem istället:(

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards