Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Fia - 5 maj 2009 14:08

Nu har fotbollssäsongen startat ordentligt. Emma hade sin första uteträning igår i hällregn. Ni kan säkert föreställa er själva hur skorna såg ut? LERIGA! Tack Maria för att du ställde på på papper! Klokt av dig. Tack också för att du ställde upp som barnvakt på så kort förvarning(och hemligheten är HEMLIG!).

Ikväll är det fotbollsmöte för mig då laget ska få sin uppgift för terminen. Hoppas vi slipper ngn av de tråkiga uppgifterna! Imorgon är det så dags för ännu en efterlängtad händelse. Linnéa ska få börja på fotboll! Hon har ju tjatat och tjatat och till slut ringde jag kansliet och frågade. Hon får börja och nu har ryktet spridit sig och även en av LInnéas kompisar funderar på att börja. Jag hoppas det för annars känner nog inte Linnéa så många. Det är flickor födda 02 och 03. Ska bli spännande att se om hon tycker det är så kul även när hon fått prova på. Hon har iaf fått inviga sina fotbollsskor idag(Emmas gamla) men hon kommer få en egen boll och tshirt imorgon så hon blir nog nöjd ändå:) Hon verkade inte fatta att skorna var Emmas iaf och jag tänker då inte upplysa henne om det;)

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards