Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Fia - 7 maj 2009 18:23

På ett ganska fegt sätt dessutom men jag/vi är inte så säkra på att vi kommer få så positiva reaktioner från alla. Jag vet dock att alla som är berörda läser här inne så detta forum känns bäst. Telefon känns inte hundra och vi vill inte ha några kommentarer av negativitet. Om du har något att invända så gör det till ngn annan. Vi vill bara ha positiva reaktioner.

Du har säkert redan gissat det men vi väntar nummer fyra i barnaskaran. Som de andra barnen har även denna kommit som en liten hoppsan trots p-medel och om ettan och trean kom som en chock är det ingenting mot vad detta är. Det har tagit lite tid att smälta och vissa(läs Maken) har inte gjort det än. För mig har det gått lite snabbare eftersom trötthet och förlamande TRÖTTHET gör sig påmind varje dag och illamåendet kommer lite nu och då. Dessutom har magen börjat puta ut lite mer än vanligt trots att jag inte är så långt gången så antingen är jag längre gången än vad sista mens indikerar eller så har kroppen bara fattat galoppen och börjat rusa på en gång. Bebismagen är redan över naveln fast den inte ens borde tittat upp i bäckenet än.

 Sååå, bara för att förekomma så är även detta en tjej:D Det bara känns så, vet inte varför. Kanske för att det är det enda man känner till????

Om du som läser delar arbetsplats med mig skulle jag också uppskatta om du inte spred detta vidare. Det är inte idealiskt att byta jobb mitt i en graviditet och även om rektorn är kanon så är han inget helgon...

PS. Är du nöjd nu Karin;)

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards