Alla inlägg den 16 september 2011

Av Fia - 16 september 2011 13:27

Längtar efter att få gosa en hel helg med gosfarbrorn   hemma. Jag längtar också lite efter en annan person som jag inte träffat på en hel vecka   Man måste nog vara bebis för att kunna se så nöjd ut med tillvaron  Bilder som den här   får mig attt längta lite efter mitt lilla yrväder också! Ni ser, hon KAN faktiskt sitta still också! Dessutom är de himla glada i henne på förskolan i år för hon är lekledare på ett utomordentligt sätt tydligen med sin kreativitet och iver. Dessutom välkomnar hon vår fröken C med en kram varje dag, ngt som också är otroligt uppskattat    . Det är väl det som gör henne så fantastisk. Hon är som alla andra bara mkt mer av allt, på gott och ont. Det är himla skönt att få höra att saker och ting fungerar kring henne på förskolan för innan har resan inte alls varit lika täckt av rosor. Även hemma har det hänt saker. Visst, hon är tankspridd, impulsiv och får massor med utbrott men hon har mognat ändå. Bäst tycker jag det är att hon slutat kissa på sig, äntligen  

Tack Karin för bilderna från i lördags som jag snodde på facebook  


Bortsett från att gosa med Lilleman i helgen så är det barnkalas lördag+söndag, Lilla Lova fyller också år och där hoppas vi att vi är välkomna på lördag istället för söndag för söndagen består av fotboll och bokcirkelträff.


 Ska bli premiär på bokcirkeln för min del. Den här gången har jag inte ens hunnit läsa ut boken(The other hand) och jag som är blyg kommer tyckte det är tokjobbigt att åka dit men övning ger färdighet. 2 nygamla ansikten finns iaf där. Brorsans gamla tjej och en av mina gamla vänners flickvän. Världen är bra liten ibland för vad är oddsen att just de ska söka efter en bokcirkel, gå bet men starta en tillsammans och så joinar jag?!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards