Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Fia - 11 maj 2011 12:26

 Grattis farfar Olle som fyller år idag. Vi ses i eftermiddag.

Grattis också Maria som fyller år imorgon!

Lillasyster börjar bli stor konstaterade jag och Mårten häromdagen. Det var länge sen du lekte med Barbie och i sandlådan nu men det är lite så vi fortfarande ser på dig. Du är inte vuxen än trots att du är både 28 år, emigrerad "soctant" och blivande brud. Det blir väl lätt så när du är familjens lilla "sladdis"  Vi hittade Aarons gravsten häromdagen och den är nu integrerad i vår stenpartirabatt under enen på baksidan. Mårten fick påminna mig lite om vem det var(Marias vattensalamander, stämmer det?).





Av Fia - 11 maj 2011 12:17

Imorgon behöver jag verkligen göra det. Det har kört ihop sig lite kan man säga... Imorgon har jag en utbildning på eftermiddagen(Buller, akustik och inlärning) som krockar med arbetslagsmötet som också är viktigt då vi har handledning med psykologen. Han kommer ändå varannan vecka och jag har inga akuta ärenden att ta upp så jag går på utbildningen. Efter den har vi bestämt att vi ska gå ut och äta för denna terminens guldkant. underbart! Dessutom kommer min kollega ner från Sandviken för att hälsa på men också för att vi ska prata ihop oss om gemensamma elever, betygsättning mm. Inte helt oviktigt alltså eftersom det snart är dags för det. Dessvärre har vi samma dag årsstämma på förskolan där jag sitter i styrelsen... Där ska massa viktiga saker gås igenom, många olika frågor dryftas om verksamheten när vi för en gångs skull alla har barnvakt och ffa alla föräldrar är samlade. Jag vet verkligen inte vad jag  ska göra imorgon. Det går tyvärr inte att välja den viktigaste för vad ÄR egentligen viktigast????




Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards