Alla inlägg den 15 april 2011

Av Fia - 15 april 2011 10:30

Jag är så tokförbannad så ni kan inte ana och ändå måste jag vara så där superpedagogisk som lärare och kan inte göra ngt för jag är bakbunden då jag saknar bevis. Min telefon, mobilen alltså, är stulen på jobbet. Den försvann i onsdags em och jag började ana ugglor i mossen när jag ringde på den och min mobil som var fulladdad samma morgon var avstängd. Jag vet att jag inte stängt av den, jag vet var den var hela tiden(i min väska i mitt klassrum) men jag vet att jag lämnade klassrummet(inga elever där inne) för att samtala med en kollega en snabbis och för att dricka vatten i köket som ligger i angränsande rum. Vår skola är bara som en medelstor villa så det är inga avstånd att tala om heller.

Jag spärrade mitt simskort samma dag och gjorde en polisanmälan men ska också ringa tillbaak till telenor med diarienumret från polisanmälan för att spärra även telefonen så den som tagit den lär inte kunna använda den efter idag. Jag är tillräckligt förbaskad för att mest bara vilja peka med fula fingret och säga ngt riktigt olämpligt. Nu får jag nöja mig med att bara hämnas genom att stänga av telefonen  . Riktigt surt känns det för jag gillade verkligen telefonen också och jag har inte råd att köpa en ny, eller lust för den delen för jag vill ha MIN telefon!!!!!! Hoppas diaréejävulen kommer och tar dig som snott den och att hans förbannelse finns kvar i dig tills du sakta tynar ner och dör, typ.

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards