Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Fia - 11 maj 2010 11:01

de röd/gröna min röst i valet. De tänker höja skatten, införa taxeringsskatten IGEN som de förlorade valet på förra året, kvotera föräldraförsäkringen och göra ännu fler bidragsberoende för vissa måste leva på bidrag sade hon ju själv häromdagen i debatten. Tro nu inte att jag är emot bidrag, jag tar ju själv emot vårdbidrag för LInnéa, barnbidrag för alla barn men att ALLA låginkomsttagare ska behöva få bidrag för att överleva istället för att kunna leva på sin lön???? DÅ är det something rotten in the state of.. hm, Sweden.


Om ni funderar så har jag inte ngt favoritparti men väl några ämnen som jag anser viktigare än andra och utifrån dessa bildar jag mig en uppfattning och tja, sossarna och jag kommer inte överens på just några av mina punkter.

Av Fia - 11 maj 2010 10:49

Nu börjar sommaren komma smygande eller solen börjar iaf ta lite på våra bleka vinterhudar. Ida som älskar att vara ute har redan blivit härligt brun i ansiktet och på händerna. Linnéa har också fått färg. Själv har jag drabbats av pricksjukan??? Vad är det för konstiga prickar som dyker upp i ansiktet och armarna så fort solen börjar kännas njutbar och som stannar till oktober???!?! Lägg sen till de där konstiga VITA hårstråna som dyker upp i skallen och bara blir fler och fler så förstår ni att nojan är total. Hur ska jag kunna visa mig bland folk???? Rött hår och med vita hårstrån i med bleksiktig hy full med prickar  


Nä vet ni, jag måste ju förresten vara toksnygg. ALLA färgar ju sitt hår rött nu för tiden och resten bleker det. Jag har BÅDA varianterna SAMTIDIGT. Det måste ju vara bäst  

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards