Alla inlägg den 9 april 2010

Av Fia - 9 april 2010 14:40

Idag har Emma mosterdag med min moster Lena. Hon lånar ngt av mina barn ibland och hittar på saker. Linnéa och hon åkte och simmade, Emma får gå på Biotopia idag och nästa gång är det Idas tur. Det enda som är bestämt för den gången är att hon ska få åka buss  Hon älskar att åka buss!

Det har liksom blivit tradition att vi lånar varandras barn och hittar på saker. Jag brukade gå på bio med hennes, eller åka på utflykter eller vad som nu lockade. Badade gjorde vi rätt ofta på somrarna. Busroligt men de är lite stora nu, hennes barn alltså, 20 och 22! De får hitta på saker med mina istället. När jag var liten brukade Lena leka med mig och Kalle och hitta på saker. Traditionen håller i sig än iaf. Här är den yngsta av hennes barn, Julia som tillsammans med Amanda båda är 20 år.  


Behöver jag säga att hon är helt underbar med barnen och de älskar henne!



Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards