Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Fia - 26 februari 2010 11:27

Det var vanlig vägning och mätning samt en mammaenkät om hur jag mår. Enkäten var det liksom inga problem med för bra mår jag, väldigt bra faktiskt! Inga tendenser till depp alls men det brukar å andra sidan komma runt 8 månader för mig när järnvärdet dippar och sömndepåerna är slut. Inte helt ovanligt enligt Åsa.

Matchvikten för dagen var föga imponerande 4610g men han hade växt ordentligt på längden. Han är 58cm lång istället. Lång och ståtlig! Det verkar som jag får fortsätta drömma om knubbiga bebisar även denna gång  . Mina blir inte så helt enkelt men huvudsaken är att de mår bra och det gör han ju!


Erik har ökat på tillgången i brösten sista tiden och igår smällde det till och jag kände mig som Dolly Partonx2(jag är ju lika välskapt som henne ändå menar jag). Brösten spände och gjorde ont hela dagen trots att han precis ätit. Kort och gott, det var som när möjlken rinner till efter förlossningen. För att kunna sova och slippa vakna i en pool av mjölk pumpade jag ur igår och fick ut 140ml i ett nafs från ett bröst och då var det massor kvar!!! Matvrak  . Jag tror jag kan lägga ner tankarna på att ge honom två bröst per amning iaf som jag har försökt ett tag... Förstår varför han ser mest äcklad ut när jag försöker med bröst nr två  .

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards