Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Fia - 15 februari 2010 11:02

Här kommer bilden som utlovat Britten!  

Jag har ju varit minst sagt usel på bilder till bloggen. Det beror ju mkt på att våra maskiner är om inte antika så iaf inte så sprillans nya och tja, det är besvärligt att ladda ner bilder om du måste plocka ur hela burken ur ett skåp för att sätta i en sladd... Nu har jag däremot hittat en usbsladd som passar i kameran och till vår bärbara dator och det underlättar ju en hel del  Framöver blir det fler bilder! Nu är det bara en sladd till mobilen också så är det ju perfekt!

 Jag har tex längtat efter att få berätta om familjens lillmamma! Här är hon

  

Linnéa är verkligen galen i bebisar och älskar sin lillebror över allting annat. Jag ska erkänna att när hon väcker honom för femte gången samma dag är jag ung lika glad över den kärleken och oviljan att vara ifrån honom som jag är över magsjukan när den kommer men när man ser kärleken i hennes ögon och glädjen över att få byta blöjor. Vem kan då vara långsint?! Inte jag iaf   .


Även Ida är rätt förtjust i sin lillebror och ligger gärna och gosar med honom. Ibland är det bara att konstatera att tröttheten tar överhanden eller blev det lite för mkt av det gosiga?  

Somnade gjorde hon iaf!


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards