Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Fia - 17 maj 2010 14:30

Senaste veckan har vi varit en decimerad skara barn mest hela tiden. Det har varit ngn borta precis varenda natt tror jag. Rätt skönt på sätt och vis men tomt och vad gör man som tvåbarnsförälder med all tid man får????? I lördags hade jag tom tråkigt!!! Jag var sjuk, barnen och maken var hos mina föräldrar så den ende som höll mig sällskap hemma var Erik.

Idag verkar det fortsätta på samma trend. Linnéa hade bestämt med en dagiskompis att de skulle leka när kompisen gått klart på dagis. Vid två kom hon hit och hämtade LInnéa och tog samtidigt med sig Ida för Ida ville väldigt gärna vara där och leka med lillasyster i familjen. Emma är hos mormor några timmar efter skolan för att leka med Leffe som mormor är hundvakt åt och sen kommer hon hem efter fotbollsträningen vid sju. Vid fem ska jag pallra mig iväg till skolans öppet hus och spana in skeppet som Emma gjort och beundra deras arbete de sysslat med hela terminen(kroppen). Ska bli spännande och samtidigt ska Linnéa få bekanta sig lite mer med skolan är planen. Imorgon är det studiebesök på skolan för henne och hon ska få äta mat där. Spännande och mkt pirrigt i magen är det .

Nu ska jag nog ta och hänga ut lite tvätt och svabba golven innan Erik vaknar!




Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards