Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Fia - 27 mars 2009 10:55

Idag kom vår schemaansvarige upp till mig på arbetsrummet. Han hade hört att Uven vill ha tillbaka mig i höst och han sade att han tyckte det var tråkigt att jag skulle försvinna. Jag fungerade så bra ihop med eleverna men han förstod ju också då att Anders ville ha tillbaka mig just därför.

Jag förklarade att jag gärna hade stannat om jag bara fick eftersom jag är så less på att hoppa runt men att jag också sökte andra tjänster av samma anledning.

Tänk, lilla jag fick höra att jag var bra med eleverna! Visst gillar jag dem och det brukar de märka och gilla en tillbaka men det är alltid kul att få höra från utomstående också att de uppskattar ens arbete! Dessutom fick jag för ett par veckor sen höra från en av skolans assistenter att rektorn har uttryckt samma åsikt men då tog jag det itne så allvarligt eftersom det inte kom från honom direkt och funderade mer på varför hon berättade för mig vad rektorn hade sagt och HUR hon fick reda på det. Nu vet jag att de tydligen har väldigt bra kontakt.

Det var lite glädjeyttringar från mig idag!

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards