Alla inlägg den 4 september 2015

Av Fia - 4 september 2015 12:33

En månad där lönen inte betalats ut till fullo och när alla aktiviteter ska betalas samtidigt finns inget överskott att skänka bort men vi har 4 barn. Nej, jag tänkte inte skänka bort mina barn men vi har massor med saker som kan flytta vidare. Urväxta kläder tex, fleecefiltar som iofs är sköna men vi behöver inte 10stycker kanske, fleecekläder, barnkläder, gosedjur. Det finns kanske inte i önskelistan från #vigörvadvikan men jag tror att en liten parvel på några år kan behöva ett gosedjur också. Denna helgen ska tillbringas genom att rota igenom vinden och alla garderober och rensa ut det vi inte behöver och kläder som barnen aldrig använder eller växt ur. Det är insamling nästa vecka i Gränbyområdet så jag lämnar in där. Vill du vara med? Hör av dig! Det kan vara så lite som ett paket med blöjor som barnen växt ur så tas det tacksamt emot eller den där shampooflaskan man fyndade på ÖB men som fortfarande står kvar i skåpet. Jag samlar in och lämnar vidare. Det är inte mycket men det är iaf någonting. De allra flesta av oss har alldeles för mycket saker hemma. Saker som vi egentligen inte behöver.


Saker som önskas och desperat behövs är förutom hygienartiklar även liggunderlag, sovsäckar, filtar, bärsele/sjal, skor, blöjor.

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards