Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Fia - 20 augusti 2015 11:02

Igår spelade Emma match igen. Det är tre matcher och tre träningar så fullt upp som vanligt. Emma däremot kommer få roa sig på annat sätt nästkommande två veckorna. Fråga mig inte hur men hon har träningsförbud i en vecka och matchförbud i två. Den ungen är inte rolig att ha med att göra när hon tränar just nu. När hon inte tränar törs jag inte ens tänka på hur hon kommer vara ;) Dock gör ryggen ondare igen trots naprapatbesök så vila är nog bra. Vila och sjukgymnastik.Hon rusade ut framför en motspelare, kastade sig framför för att ta bollen och fick som tack för besväret en rejäl spark på benet strax över knät. Hon är van att det gör ont. Väldigt van. Hon har fått spark i ansiktet så ögonlocket sprack utan att reagera men idag gör det otroligt ont. Lårkakor brukar göra helvetiskt ont har jag förstått. Dock är hon inte svullen? Är man inte alltid det? Blå däremot lär hon bli om några dagar. Nu syns ingenting. Tur hon brås på far sin. Jag går in i ett bord och får ett blåmärke som är stort som en tennisboll :D

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards