Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Fia - 1 januari 2014 13:43

Jag är som alla andra så här lite dagen efter  Jag drack ingen alkohol men man blir visst lite dagen efter ändå, trötthet antar jag. Jag är iaf inte van att vara uppe till 3 och mina barn känner inte riktigt till begreppet sovmorgon. Eller jo, Ida sov faktiskt till 10 idag så jag klagar inte. Hon trivs verkligen nere i källaren där det är tyst och mörkt. Ingen som stör. Erik däremot tyckte att 9:15 var en lagom tid att vakna på trots att han också var uppe halva natten. Ja, ja, det får bli en slappardag idag! Jag ska iväg och hämta två(eller fler) barn i Bälinge. De stannade kvar och sov där igår hos sina kompisar. Mysigt! Imorgon är det tänkt att Linnéa ska spela fotboll igen men frågan är om det går. Hon är brakförkyld och har rejält ont i halsen och är tokhes. Känns inte som vidare uppladdning. Första dagen på förkylningen klagade hon på halsont men då trodde jag att hon var nervös så hon fick spela fotboll ändå. Hon kämpade på bra men blev inte direkt bättre på vägen. Vi får ta ett beslut imorgon eller om vi bara åker dit och kikar på resten av laget när de spelar. Jag har redan varit i hallen 3 dagar så jag längtar inte direkt dit om man säger så. Det blir verkligen heldagar. Första matchen är kl 8 och sista 1625-1715. Sen ska man städa efter det.


Just ja, jag kanske skulle önska ett Gott Nytt År! Hoppas att året som kommer blir ett bra år. För vissa av er som läser så har precis ett nytt sorts liv börjat, på gott i vissa fall(bebis och nystart av familj) och för andra har det varit ett tufft år med skilsmässa. För er som har det tufft så ska ni veta att jag tänker på er! För er som har en ny liten familjemedlem så är jag glad för er skull. För dig som ska få en bebis i år så är jag bara så  glad och längtar efter en bebis att få låna ibland   Mitt liv törs jag inte sia om så det struntar jag i. Det blir nog som vanligt ömsom vin ömsom vatten, precis som det ska vara  

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards