Alla inlägg den 26 september 2013

Av Fia - 26 september 2013 17:32

Emma tog hem en kompis och jag tror inte nån av dem ätit på hela dagen;-) De började med mellis(mackor, mjölk/vatten, läsk, frukt) och kom sen upp för påfyllning. När de ätit upp merparten av limpan och nästan 2 kg frukt kom de upp och käkade tre korv med bröd. Allt inom loppet av en timme:-D Nu hör jag att resten av frukten ryker oxå. Tur att det finns äpplen på träden!

Av Fia - 26 september 2013 12:18

Nu är jag gräsänka ett par dagar och det innebär ju att ingen kommer och ska kolla på tvn när jag slagit mig till ro med nåt jag gillar. Ingen suckar åt min romantiska film och förutsebarheten i deckaren. Säga vad man vill men händige mannen rä rätt bra på att veta vem som är mördaren lååååångt innan mig.


Å andra sidan har jag ingen som hjälper mig imorgon bitti. Ingen som gör frukost. Får bli en tidig kväll ikväll för att orka upp halv6 imorgon. Ja, ja ingenting ont som inte har nåt gott med sig. Kvällen kommer först  


Igår var jag på kör för första gången på åratal. Skitskoj verkligen och ganska svårt! Jösses vad ringrostig jag är. Inte ens rösten finns kvar liksom. Hoppas att det kommer tillbaka hyfsat snart iaf. under tiden får jag väl ksråla vidare efter bästa förmåga. Det var ju ändå inget inträdeskrav för kören så de kan ju inte klaga när jag kommer och skrålar när de efterlyste badrumssångare... Fast så mkt badrumssångare är jag kanske inte men kökssångare. undra om den rasen är lika välkommen   Sällskap fick jag med. Maria, svägerskan följde med vilket gör det ännu roligare. Nu hoppas via tt Karin hoppar på tåget också.


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards