Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Fia - 2 augusti 2009 11:52

Jag börjar på fullaste allvar tro att vi aldrig kommer iväg på ngn semester i år. När vi ett partimmar för senade packade in oss i bilen igår och skulle åka förbi mina föräldrar och hämta husvagnen kunde vi bara konstatera att husvagnen eller snarare elen till den inte fungerar. Dessutom blev nog mannen liiiiite otålig för vips var visst elkontakten till bilenokcså sönder. Den sprack! Jag vet inte mkt om såna men jag vet att de inte går sönder så lätt iaf. Det var bara att åka vidare till Herräng och mammaträffen utan husvagn och sen fick jag sitta och köra hem inatt istället. Gissa hur trött jag var då då???? Jag hade varit vaken sen 6, barnen hade stökat natten innan och så en bebis i magen som gör allt föratt vänja sin plågade mamma vid kommande nattvak. Jag sover illa och just nattetid brukar bebisen vara som mest aktiv. När jag körde hem inatt körde den in fötterna under revbenen och sköt ifrånför allt vad den var värd. Sen hade den ngt i midjan(händer/fötter) som också sköt ifrån så det kändes som den var på väg ut. Man sitter lite konstigt då, typ sträcker sig för allt vad man är värd:) Nåja, jag höll mig vaken på Hallstaviksvägen iaf. det måste vara den tråkigaste vägen i Sverige??? Inte kan man släppa koncentrationen heller för då dyker det väl upp en älg eller rådjur... Det vore väl toppen att krocka bilen lagom till semestern också? Inte ens maken kan trolla då.

Nu är dock maken iväg på jobbet för att försöka laga bilen och sen hoppas vi att husvagnen fungerar igen... Pappa påstår iaf att den lyser som en julgran när de kopplar in den(förra året!). Håll  tummarna för stöter vi på patrull kommer mitt hormonstinna humör bryta ihop. Jag fick verkligen bita ihop igår när det inte gick att få iväg husvagnen. Det var bara för att vi inte hann som jag störtade in på toa och började grina:D

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards