Alla inlägg den 13 april 2013

Av Fia - 13 april 2013 06:33

Appen fungerar igen och jag kan ladda ner bilder:-)
Igår städade jag lekrummet eftersom jag hyser en misstanke att Kim yong Un, eller vad Nordkoreas ledare heter, använt just lekrum som testplats för sina kärnvapen. Varför skulle annars leksakerna ligga på golvet, böckerna, kläderna, handdukarna, tvättlapparna, innehållet i vår säsongsgarderob och båda korgarna med udda vantar oxå för den delen. Färgen på golvet kunde man endast ana sig till och dammråttorna genomgått nån mutation som endast radioaktivitet kan orsaka. Nu är det fint igen och jag passade på att göra om skötbordet till bara en byrå.
Byrån är verkligen en trotjänare. Vi köpte det för över 12år sen innan Emma kom. Sen dess har det bytts många blöjor på det och endast en gång på alla år har vi gjort om den till byrå bara för att jag blev gravid nästan samtidigt. Det var nästan så jag blev tillsagd att fälla ner skötbordet igen för att inte riskera nåt:-D
Själv tycker jag att det är skönt att slippa skötbordet och kommer småfolk fäller man enkelt ner det igen. Blöjor finns oxå till Emre:-)

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards