Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av Fia - 11 augusti 2016 09:20

När jag är hemma med barnen så använder jag sällan datorn. Extremt sällan. Det är typ för att betala räkningarna men eftersom jag knappt gör det heller så tja datatiden är minst sagt begränsad. Jag överdriver inte om jag säger att jag suttit vid en dator max en timme totalt på hela sommaren. Då blir det svårt att blogga   Å andra sidan har vi hittat på massa saker. Vi har upptäckt flera nya lekplatser, ätit massa glass, badat, skrattat, lekt, haft vattenkrig, varit till Öregrund, varit på Gothia cup, handlat, lekt med kompisar, grillat, promenerat, spelat kort och yatzy, tittat på filmer, gosat i soffan, hoppat studsmatta, odlat massa grönsaker och gjort massa annat skoj. Vi har dock inte jagat pokemons som alla andra verkar ha gjort  


Nu är sommarlovet slut och datatiden är tillbaka för jag är på jobbet. Jag är på jobbet helt själv faktiskt. Tre av mina kollegor är sjukskrivna. Kvar är bara jag för syven jobbar inte kvar utan den tjänsten har försvunnit(läs dragits in!) och kuratorn som ska börja här kommer inte förrän i slutet av september. Det blir en finfin start på året kan man nog sammanfatta det. Jag begriper inte hur det ska gå men det får gå som det går.


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards