Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Fia - 3 mars 2016 16:02

Nu har de ringt och förhoppningsvis får jag mitt recept under kvällen av jourläkaren. Tack!

Av Fia - 3 mars 2016 15:09

Jag har inte fått tag på en enda människa på BUP än för att kunna få ett recept. Jag antar att jag går till apoteket igen på fredag om jag inte hör nåt och kollar. Om man ringer in, förklarar läget och ber dem ringa upp så kan iaf jag tycka att det borde ske senast dagen efter även om det bara är frö att beklaga att man måste vänta fem dagar eller? Får väl åka upp dit och vägra lämna om inget recept kommer kanske?


Nåja, annars får livet duga. Jag hade kör igår kväll och rösten fungerar fortfarande inte speciellt bra men jag tvingade iaf fram några toner här och där. Jösses vad lätt det kommer vara att sjunga efter en den här pärsen! Nu är min röst som de där spillfria muggarna man ger till bebisar. Man måste trycka på utav bara helsike för att nånting ska komma ut. Det är precis så rösten fungerar nu. Talrösten fungerar bättre men sångrösten... På lördag är det säkert bra. Vi ska sjunga hela lördagen så det hoppas jag verkligen!


På lördag ska vi också på disputationsmiddag. En av mina kompisar har doktorerat. Superbra jobbat Eva! Ditt nästa jobb hjälper jag gärna till med för övrigt. Jag vill också vara med i DaVincikoden och jaga skatter i textformat. Jag är också utbildad inom språk som bekant och är smått uttråkad på jobbet när inte eleverna kommer :) Du får berätta sen om alla äventyr när du blir jagad av polisen, hemliga sällskap och sånt som ska stoppa dig från att avslöja hemligheterna i dokumenten  

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards