Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Fia - 4 oktober 2015 14:06

Den här helgen var så där fullspäckad med roligheter som jag sett fram emot. Körövning fredag, sång i kyrkan lördag och firande av mamsen samma dag, söndag bokcirkel med bästa tjejerna. I fredags em kom ett mail om att körövning och sången på lördagen var inställd. Jag blev duktigt besviken måste jag erkänna. Kören är liksom det roligaste jag vet. Nåja, nya tag och mot andra roliga mål.
Söndagen!
Bokcirkeln!
Jag städar istället och försöker åstadkomma mirakel i tvättstugan. Det är ganska kul att grotta in sig där om man får vara ifred, får lyssna på valfri ljudvolym och nån annan hjälper till med allt det där andra som oxå måste göras. Jag tror det börjar märkas lite där nu.

Tvätthögen med rent tvätt är högre än vad som syns på bild :-)
Lördagen övergick till söndag och jag slog på mobilen som laddat ur kvällen innan. Möts av massa meddelanden som lyder att bokcirkeln oxå är inställd. Som sagt, den här helgen blev inte som jag hoppats. Nåja, mamsen blev iaf firad och vi fick en middag igår?

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards