Alla inlägg den 17 september 2015

Av Fia - 17 september 2015 14:39

Den här veckan får nog gå till minnet som galenskapens vecka vad gäller besök på olika vårdinrättningar. I måndags var det besök till husläkaren med Emma för ryggen och sen direkt till naprapaten, i onsdags var det BUP-besök, idag var det läkarbesök för Ida på Öron och Emma till sjukgymnasten. Jag vet att det var nåt mer okcså i tisdags men det har jag inte skrivit upp och således kommer jag inte heller på vad det var. Imorgon är det inga besök hoppas jag men tidlapparna på kylskåpet är rätt tjock fortfarande så fristen är kortvarig. Å andra sidan lånar vi hem lite extra barn så det blir nog fullt upp ändå!


Helgen är fulltecknad som vanligt. På lördag ska jag hjälpa till att tömma mormors och morfars hus eftersom de flyttat in på ett boende. Då ska Erik på kalas hos kusin L som fyller tre år. På söndag är den händige mannen borta på roligheter så då är jag ensam. Erik ska iväg med en kompis till Leos lekland, Emma spelar match och Ida sjunger i kyrkan. Idas kompis skulle visst sova över hos oss också från lördag:) Fullt upp  


Vill man lyssna på skönsång från barnkören så är ni välkomna till kyrkan klockan 18! Barnkören är fantastiskt duktig.

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards