Alla inlägg den 7 september 2015

Av Fia - 7 september 2015 13:02

Så blir det aldrig som man tänkt sig. Så även denna helg. Planen var att rensa ur massor. Jag började i fredags med att plocka ihop två kassar med kläder som stått i en garderob i väntan på att ett par kompisar skulle hämta dem. De har stått där ett bra tag nu(typ ett halvår) så jag langar vidare. Det ska till Myrornas. Sen hittade jag ett liggunderlag vi köpte som var dels isolerande men också uppblåsbart. Det var inget som mina barn gillade så det ska vi skänka vidare. En åkpåse ska också skänkas bort och en barnsovsäck som Erik växt ur. Längre än så kom jag inte för i lördags fick jag migrän men försökte hanka mig fram ändå eftersom det var kalas hos Emre tex. Däremot gick det inte att hanka sig fram natten mellan lördag och söndag. Det var vidrigt för inte ens sumotabletter hjälpte. Nu har jag använt fyra såna och de gör att jag blir konstig i skallen och känns bortdomnad men smärtan tar den inte riktigt. Då är nästan Voltaren bättre men inte helt bra det heller. NÅgra andra förslag på tabletter som kan funka? Får väl pallra mig iväg till läkaren annars.


Idag har jag fortfarande skallebank men inte som i helgen. Men nu är helgen slut. Jag får försöka hitta tid att röja runt ikväll istället. Och tvätta massa fleecefiltar. Emma hade en hög med såna i garaget.


På onsdag börjar det som jag längtat efter sen juni. Kören börjar igen. Det ska bli sååå kul.

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards