Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Fia - 1 juni 2015 14:30

 Jag måste erkänna att senaste tidens stress inte direkt haft en positiv inverkan på mitt minne. Ett minne som var uruselt från början men sista tiden är det katastrofalt läge. Idag hade vi bestämt att Linnéa skulle leka med sin kompis S- det har jag inget minne av men blev påmind i lördags på ljuspartyt när jag var där. Ida skulle leka med sin kompis E och vi har bestämt det över telefon- har jag absolut inget minne av alls... Hur kan man glömma att man pratat med någon i telefon? Snart slutar jag jobba och går på semester och då brukar det mesta lugna ner sig. På somrarna är det bara fotbollen som håller i sig. Långa lata dagar i den varma solen förhoppnignsvis iaf. Sommaren har inte direkt börjat så strålande än i år. Jag förväntar mig förbättring till sommarlovet börjar.


Idag provar vi en ny sak hemma. Ida fyller liksom 9 snart och idag är hon ensam hemma hos en kompis för första gången- utan föräldrar. Det kan gå bra eller så blir det fullständig förödelse. Det märker vi nog. Kompisens pappa kommer iaf hem lagom till Idas mediciner går ur kroppen och fram till dess är det nog rätt lugnt. Efter det finns potential för a weapon of mass destruction  


Imorgon ska vi åka till Furuvik med jobbet. Förra året när vi åkte så var jag hemma och vabbade. I år måste jag vara kvar på skolan eftersom jag har ett möte inbokat på eftermiddagen och jag skulle bara hinna till Furuvik, vara där en 45 minuter innan jag måste åka hem igen. Inte stor idé att åka mao. Trist som tusan. Jag älskar Furuvik men jag får åka dit med mina egna barn istället, och Karin. Det blir säkert bra det med.

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards