Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Fia - 8 maj 2015 09:21

Idag är sista dagen av lugnet. From nu och fram till sommarlovet så är det fullt ös så jag gissar att jag lär ta ett djupt andetag i eftermiddag innan jag åker från jobbet för sen hinner jag nog knappt andas innan sommarlovet   Det är tur att det är mest roliga saker som ska göras. Några nödvändiga också för all del. På lördag har vi bokcirkel hemma hos oss eftersom Händiga mannen är borta. På söndag drar jag och barnkören iväg till Stockholm och Skärholmens kyrka för att sjunga, besöka skansen och få en guidad tur där innan vi vänder hemåt med bussen och jag ilar vidare till min egen kör som sjunger på kvällen. På måndag har vi ett nödvändigt möte, tisdag är det scouter/fotboll på kvällen, onsdag är det övernattning med dagis på Ekbacken och sen fortsätter det med diverse avslutningar och firanden och så. Vi har börjat rodda lite i nästa termin också eftersom Linnéa blivit tillfrågad om hon vill följa med sin gamla klass till TomTits. Det vill hon gärna men måste ta ledig den dagen. Å andra sidan är Linnéas klass intresserade av att komma på musikalen så jag ska försöka rodda lite kring om det får plats 8 personer till på en av föreställningarna. Det är så himla kul att Linnéas klass och lärare visar intresse för vad de gör vid sidan av skolan/undervisningen också  







Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards