Alla inlägg den 6 april 2015

Av Fia - 6 april 2015 17:05

Just nu är jag faktiskt less på lov. Jag vill faktiskt träffa vuxna, sitta och snacka lite på vuxnas vis. Just nu vill jag inte vara ledig. Jag är helt 100% säker på att känslan går över. Garanterat går den över när klockan ringer imorgon kl 6 men flrmodligen redan om en timme. Just nu har jag tråkigt. Jag tvättar och städar idas rum men det är helt ärligt aptråkigt. Ungen uppskattar det inte det minsta och det är små barbieskor över hela, precis hela, hennes jäkla rum. Erik är skitjobbig. Klart understimulerad men när köket är nerplockat funkar det inte att ta hit kompisar heller. Vi har avverkat hela pysselskåpet. Pärlor, experimentlåda, blåspennor, spel men turbon får aldrig slut på bränsle. Sitter benen still går munnen. Den händige mannen slutar lyssna men jag är sämre på att stänga av. Jag blir bara irriterad. Dumt,, absolut, men vad göra?

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards